Floral Dresses

SHOP THE POST


Finally Friday! Have you had a good week? For me it feels that I have been living at work so I'm really happy that it's soon weekend! Today I have a dinner with some friends and then I don't have so much planned. I really feel like re-doing my apartment so maybe I'll do that 💁​ I got my eyes on THIS armchair from Åhlens so maybe I finally buy it, what do you think, should I ?

As you may know I love dresses and florals are one of my favourite prints. I bought this dress on the winter sale on Zara and I really think that the model is flattering. The kimono button detail is just a plus. If you like me also love floral prints and are starting to long for spring I thought it would be nice to gather my favourite floral dresses for spring. And I promise it will be more of this 😉​

Have a great weekend 😘​
----------
Äntligen Fredag! Har ni haft en bra vecka? Själv känns det som jag har bott på jobbet så ser verkligen fram emot helg! Idag blir det middag med några vänner och sen är det inte så mycket mer planerat. Är sugen på att göra om lite hemma så kanske ska börja ta tag i det 💁Har sett den ​HÄR sammets fåtöljen​ på Åhlens som jag är sugen på att köpa, så kanske slår till. Vad tycker ni, ska jag eller inte?

Som ni vet älskar jag klänningar och blommor är verkligen ett av mina favorit print. Den här klänningen köpte jag i vintras på Zara och tycker verkligen att modellen är smickrande. Kimono knäppningen ger den bara extra plus. Om ni som jag älskar blom print och börjar bli sugna på vårplagg så har jag samlat mina favoriter för tillfället och det kommer mer av det snart 😉

Ha en fantastisk helg 😘


Zara Dress similar Miss Selfridge & Reclaimed Vintage
Earrings similar Glamourous & Asos
Zara Boots similar River Island & Asos
Saint Laurent Betty Bag liknande Gucci & Gucci

FOLLOW ME ON INSTAGRAM BLOGLOVIN' FACEBOOK

Comments

Post a Comment

Now your thoughts...

Popular Posts