Striped Set

SHOP THE POST


Good Morning Thursday! One more day to go and then I'm off to Gothenburg to visit my family. It's been a lot of going back and forth lately but I really like to go to my family and just relax and charge my batteries. Another reason why I'm going now is that I'm off to Costa Rica in about 2 weeks so wanted to spend some time with mum and dad before that ðŸ˜Š

Ok so what are your thoughts about sets? I absolutely LOVE them! I think it's so fab with an outfit that matches from top to toe. This striped little creature is also super comfortable, a very good buy and nice to wear as a set or separately. I decided to turn the top around and use the front as a back as I really love back focus. Another easy way to updated your garments.

See you soon ðŸ˜˜​
----------
God Morgon Torsdag! En dag kvar och sen åker jag till Göteborg och hälsar på familjen. Har blivit mycket Gbg på sistone men tycker det är så mysigt att bara komma bort och ladda batterierna. En annan anledning till att jag åker är för att jag ska till Costa Rica om ca 2 veckor så ville passa på att träffa dem innan dess 😊

Ok, vad tycker ni om sets? Jag älskar dem! Tycker det är så snyggt att ha en hel matchande outfit. Den här randiga varelsen är dessutom sååå bekväm. Ett mycket bra köp då det är lika snyggt att använda var för sig som tillsammans. Jag bestämde mig för att vända på toppen då den var v-ringad framtill men tycket bättre om att visa lite rygg. Ett annat enkelt sätt att uppdatera sina plagg på.

Syns snart 😘


Zara Top similar Moss Copenhagen & Y.A.S
Zara Trousers similar Moss Copenhagen & Y.A.S
Gucci Dionysus Bag Here & Here
H&M Shoes similar KG Kurt Geiger & Asos
H&M Earrings similar Asos & Aldo

FOLLOW ME ON INSTAGRAM BLOGLOVIN' FACEBOOK

Comments

Popular Posts