Statement earrings & Pink Fur

SHOP THE POST


God Morgon! Hur har er helg varit? Själv hade jag en rejäl utgång i Lördags med en massa dans, både hip hop & RnB plus house. Längesen jag dansade så mycket. Dock var gårdagen inte speciellt produktiv! Inte van att gå ut och blir så trött dagen efter, men ibland är det värt det 😉

Päls och iögonfallande detaljer är dagens tema och 2 saker som är väl använt i min garderob. Stora örhängen tillhör mina dagliga outfits, förgyller alla plagg om ni frågor mig. Dagens är subtila med en tvist, lite bling och en neutral färgställning, perfekt tillsammans med en färgstark jacka som den idag.

Syns snart 😘
----------
God Morning! How was your weekend? I had a big night out Saturday filled with a lot of dance, both Hip hop and Rnb and house. It was really a long time ago since I danced so much. I'm not used to being out that late so Sunday was not very productive, but it was worth it 😉

Faux fur and statement earrings is today's theme and two things that I wear a lot. Big earrings are part of my daily outfits, they really enhance all garments if you ask me. The one I wear today are subtle but with a twist, a bit of bling but in a neutral colour which fits perfect to more bold colours, like this pink coat.

See you soon 😘



Zaful Earrings
H&M Coat

FOLLOW ME ON INSTAGRAM BLOGLOVIN' FACEBOOK

Comments

Popular Posts