Happy Friday!



Happy Friday! How has your week been?

I have always loved to experiment with fashion and combine without boundaries. I often hear the phrase "it looks good on you but I would never wear it" .... hahaha ... a question of interpretation if that's good or bad !? 😳 In any case I have always gone my own way and worn what I like. I'm a chameleon when it comes to dressing and I can wear a knitted sweater and a pair of jeans (not very often) to something crazy like today. For me fashion is fun and a way of expressing myself and the best of all is that there are no rules. People will always have opinion about you on the way you look, talk or what you wear, so there is no use in trying to please everyone! I'm always going to stay strong in my believe that you should do your thing and if someone doesn't like it they can look the other way. I think there should be less spreading of negativity and more of supporting one and another. There is no need to talk down to people, never understand the winning one gets out of that. To want blend in and be one in the crowd is nothing wrong nor is it to stick out, that's up to each individual. The most important is to feel comfortable in your own skin, or what do you say? Well as I said, sometimes I just go bananas and "go all in" and I would say that today's look is one of those moments. This outfit will probably not be liked by many, but you know what, it's ok! I at least think that it will put a smile on some people, at least it does on me ðŸ˜„

Have a great weekend ðŸ˜˜​
----------
Glad Fredag! Hur har er vecka varit?

Jag har alltid älskat att experimentera med mode och kombinera fritt utan gränser. Jag fÃ¥r oftast höra frasen " att det är ser snyggt ut pÃ¥ dig, men jag skulle aldrig bära det "...hahah... en tolkningsfrÃ¥ga om det är bra eller dÃ¥ligt!? 😳 I vilket fall som helst sÃ¥ har jag alltid kört pÃ¥ min stil. Jag är en kameleont när det kommer till att klä mig och kan gÃ¥ frÃ¥n att ena dagen ha en stickad tröja och ett par jeans (dock inte sÃ¥ ofta) till nÃ¥got galet som idag. För mig är mode roligt och ett sett att uttrycka sig, och det bästa med allt är att det inte finns nÃ¥gra regler. Folk kommer alltid ha Ã¥sikter om hur man ser ut eller klär sig sÃ¥ det finns ingen anledning att göra folk till lags.! Jag kommer alltid tycka att man ska köra sitt race och om nÃ¥gon inte tycker om det, dÃ¥ kan de titta Ã¥t ett annat hÃ¥ll. Mindre negativ energi och mer stöttande av varandra! Finns ingen anledning att ge negativa kommentarer, förstÃ¥r verkligen inte vad man fÃ¥r ut av det?! Kommer alltid förbli en gÃ¥ta för mig i alla fall! Att inte se ut som alla andra är inget fel och det är heller inget konstigt att vilja vara en i mängden, det är upp till var och en. SÃ¥ länge man trivs med den man är sÃ¥ spelar inget annat nÃ¥gon roll, eller vad säger ni? Som sagt ibland kan jag fÃ¥ fnatt och gÃ¥ "all in", och skulle säga att dagens outfit är en sÃ¥dan. Det kommer säkert inte gillas av alla, men vet ni vad, det gör inget! Jag tror i alla fall att den kommer sätta ett leende pÃ¥ nÃ¥gra läppar. Jag blir i alla fall glad av den 😄

Ha en fantastisk helg 😘


FOLLOW ME ON INSTAGRAM BLOGLOVIN' FACEBOOK

Comments

Popular Posts