Preparing for NYE

SHOP THE POST


Happy Friday! Do you have any fun plans this weekend or is it only focus on preparing for NYE? Today I'm off to but some drinks and other necessities for Sunday and maybe I'll check out the SALE's as well đŸ˜ On NYE we will be at a friends house and we will be there all night long. I like to spend this evening with family and friends and I don't like to go out.

I haven't decided yet what to wear but today's outfit is a strong alternative! Easy and chic and this blazer gives that festive feeling with its shiny surface. And black is always a winning concept!

What are you going to wear?

Have a great Friday đŸ˜˜​
----------
Glad Fredag! Har ni nÄgra roliga planer till helgen eller ligger allt fokus pÄ att förbereda för NyÄrsafton? SjÀlv ska jag in till stan idag och köpa lite dryck och andra nödvÀndigheter för Söndag. Det blir middag hos nÄgra kompisar och dÀr kommer vi stanna hela kvÀllen. För mig Àr nyÄr som bÀst nÀr man spenderar den med familj och vÀnner och utgÄng Àr inget jag föredrar den hÀr kvÀllen.

Jag har inte riktigt bestÀmt mig vad jag ska ha pÄ mig Àn med dagens outfit Àr ett starkt alternativ! Snyggt och enkelt och fÄr till den festliga kÀnslan med den hÀr glitter kavajen i sammet. För mig handlar det alltid om materialen pÄ nyÄr och vill gÀrna att de ska ha nÄgot glitter eller glansig yta och svart Àr alltid ett vinnande koncept!

Vad ska ni ha pÄ er?

Ha en fin Fredag 😘


H&M Blazer similar Ted Baker & New Look
H&M Trousers similar Weekday & Blank NYC
Valentino Rockstud Spike Bag Here & Here
H&M Earrings similar Asos & Asos

FOLLOW ME ON INSTAGRAM BLOGLOVIN' FACEBOOK

Comments

Popular Posts