Bright Blue

SHOP THE POST


Hey Wednesday! How has your weekend been so far? Mine is going to be short as I'm going to Gothenburg tomorrow ðŸ˜ƒ​ Family time, hair-cut and maybe a night out is on the schedule. When i get something in my mind there's nothing that can stop me. I've been thinking for a while what to do with my hair, as I feel it's just hanging there. A has short hair a few years ago but then I just let i grow out, but lately I haven't liked it very much. So.... about a week ago I was fed up looking at it and took a pair of scissors and chopped it of (about 20cm) ðŸ˜± ​ I wouldn't recommend it but as I have curly hair you don't see that it's uneven (at least not to much). Well after my impulsive behaviour I had to book a time at the hairdressers and on Friday I have to sit and feel ashamed while I explained that I took the scissors into my own hands! Hav you done the same? Anyways I'm thinking of maybe doing bangs, but not sure if it will fit me. What do you think?

See you soon ðŸ˜˜​
----------
Hej Onsdag! Hur har er vecka varit än sÃ¥ länge? Min vecka är kort dÃ¥ jag Ã¥ker till Göteborg imorgon ðŸ˜ƒ PÃ¥ schemat är umgÃ¥s med familjen, klippa mig och kanske en utgÃ¥ng. När jag fÃ¥r för mig nÃ¥got finns det inget som stoppar mig! Jag har länge tänkt pÃ¥ vad jag ska göra med mitt hÃ¥r, dÃ¥ jag tycker att det bara hänger och ser tunt och trÃ¥kigt ut. Jag hade kort hÃ¥r för nÃ¥gra Ã¥r sen men har sen dess lÃ¥tit det växa ut, men har inte vart sÃ¥ nöjd pÃ¥ sistone. SÃ¥...... för en vecka sen fick jag nog och tog tag i min svans och klippte av det själv  (ca 20 cm) 😱 Inte att rekommendera, men eftersom jag har lockigt hÃ¥r sÃ¥ ser man det inte sÃ¥ tydligt. Men för att rätta till mitt impulsiva beteende sÃ¥ har jag bokat klipptid pÃ¥ Fredag och kommer fÃ¥ sitta att skämmas hos frisören dÃ¥ jag ska förklara att jag tog saxen i egna händer och bara kapade av det! Har ni klippt er själva ngn gÃ¥ng? I vilket fall som helst sÃ¥ funderar jag pÃ¥ att klippa lugg men är osäker pÃ¥ om jag passar i det. Vad tror ni?
Syns snart ðŸ˜˜

H&M Trend Dress similar Missguided & TFNC
Zara Trousers similar Asos & Stradivarius
H&M Earrings similar Asos & Asos
Balenciaga Cut-out Boots
Gucci Dionysus Bag Here & Here
Vintage Belt

FOLLOW ME ON INSTAGRAM BLOGLOVIN' FACEBOOK

Comments

Popular Posts