Suited Up In Leopard


Hi lovelies! How has your weekend been, done anything fun?

I have always had a week spot for animal prints and leopard is my favourite. You can understand my happiness when I found this set 😍 The best of all is that the blazer is long enough to wear as a dress, 3 outfits in 2 😉

Today my sister will arrive and she will stay all week and then my arrives for the weekend, can't get better than that 🙏
See you soon 😘
----------
Hej Finisar! Hur har er helg vart, gjort nÄgot roligt?

Jag har alltid varit svag för djur mönster och leo print tillhör min favorit! Ni kan förstĂ„ hur glad jag blev nĂ€r jag hittade det hĂ€r setet 😍 BĂ€sta av allt Ă€r att kavajen Ă€r sĂ„ pass lĂ„ng sĂ„ att jag kan anvĂ€nda den som en klĂ€nning, 3 outfits i 2 plagg 😉

Idag kommer min syster, och hon ska stanna hela veckan och till helgen kommer mamma och pappa, kan inte bli bĂ€ttre 🙏
Syns snart 😘



​ Alix The Label Suit
Acne Studios Illona Heels
H&M Earrings

FOLLOW ME ON INSTAGRAM BLOGLOVIN' FACEBOOK

Comments

Popular Posts