Statement Earrings

SHOP THE EARRINGS


Hi Lovelies! How has your weekend been? I'm currently in Gothenburg visiting my parents. Today we will go into town and do some shopping and look at the autumn new with my mom and tonight I'm going back to Stockholm ðŸ˜Š​

I don't know if you have noticed but I'm a big fan of beautiful accessories, especially earrings. For me they are (together with shooooes) the final touch to my look which gives it that extra touch. And the bigger, the better!

I have gathered some of my favourite bling below, enjoy 😉

See you soon 😘​
----------
Hej Finisar! Hur har er helg vart? Jag är för tillfället i Göteborg och umgÃ¥s med min familj. Idag bär det av till stan' och kolla in lite höstnyheter med mamma och ikväll tar jag tÃ¥get tillbaka till Stockholm 😊

Jag vet inte om ni har märkt det men jag har en förkärlek för stora, vackra accessoarer, speciellt örhängen. För mig är de (tillsammans med skor) den avgörande faktorn i min outfit och det som ger det lilla extra stinget till looken. Ju större de är desto bättre!

Jag har samlat mina favorit bling för tillfället för nedan, njut 😉

Syns snart 😘











FOLLOW ME ON INSTAGRAM BLOGLOVIN' FACEBOOK

Comments

Popular Posts