Pink It Is

SHOP THE POST


Happy Monday lovelies! How has your weekend been? As I told you yesterday mine has been really packed and yesterday I tried out boxing for the first time. Soooo much fun and I will definitely do it again. Today on the other hand my body is so sour as I haven't exercised in so many months and that I can promise I feel today! I'm really going to take control and start training again as I feel so good afterwards, no more excuses, I just need to let there be time for that as well.
Now when it's dark and cold outside, colour is something that really makes me in a better mood and make me less tired. I' really struggling through the winter months (I'm sure many of you feels the same) and wearing colour is my savior. I have a pair of favorite colours and pink is one of those, as you may see 😊 So nice paired with pink and really brights up the day!
Have a great day 😘
----------
Glad MÄndag Finisar! Hur har er helg vart? Som jag berÀttade igÄr har min varit fullspÀckad och igÄr prövade jag pÄ boxning för första gÄngen! SÄÄÄ kul och kommer definitivt göra om det. Idag dock Àr min kropp riktigt öm, har inte trÀnat pÄ flera mÄnader och det kan jag lova kÀnns idag. Jag ska verkligen ta tag i min trÀning igen, för man mÄr sÄ himla bra efterÄt och ska verkligen försöka att INTE prioritera bort den!

Nu nĂ€r det börjar bli mörkt och ruskigt ute sĂ„ Ă€r fĂ€rg nĂ„got som fĂ„r mig piggare. För mig Ă€r den kallare Ă„rstiden ganska pĂ„frestande dĂ„ jag kĂ€nner mig trött och har inte lust att göra lika mycket (nĂ„gon som har samma kĂ€nsla). NĂ€r jag anvĂ€nder fĂ€rg ger det mig lite extra energi och gör mig gladare! Jag har nĂ„gra favoritfĂ€rger och rosa Ă€r en utav dem som ni kanske ser 😊 SĂ„ snyggt till jeans och lyser verkligen upp vardagen!
Ha en fin dag 😘 



Zaful Shirt similar Here & Here
H&M Jeans similar Here & Here
Mango Boots similar Raid & Asos
H&M Earrings similar Monki 
Saint Laurent Betty Bag similar Gucci & Gucci

FOLLOW ME ON INSTAGRAM BLOGLOVIN' FACEBOOK

Comments

Popular Posts