Patent Leather & Printed Tee

SHOP THE POST


Hello Monday đŸ’€ How was your weekend? Mine was spent with friends so I'm not complaining, a perfect way to gather new energy for the week to come đŸ˜Š​ I always feel that there is never enough time to do all the things I want do! Do you ever feel the same? The week to come is free of plans but one thing I should do is to renew my gym card and start exercising again, been really lazy this summer đŸ˜​

Today's combo is this patent leather skirt  and a simple tee, a winning concept. When I wear something short I always match it with with boots (or sneakers) as it gives the look a more casual look and works both at work and after....and not to forget its super comfortable!

See you soon đŸ˜˜​
----------
Hej MĂ„ndag đŸ’€ Hur var er helg? Min har varit fullspĂ€ckad med att umgĂ„s med vĂ€nner sĂ„ ska inte klaga, perfekt sĂ€tt att fĂ„ ny energi till veckan som kommer 😊 KĂ€nns som tiden aldrig Ă€r tillrĂ€cklig och hinner aldrig med allt som jag vill göra! Har ni samma kĂ€nsla? I veckan har jag inte sĂ„ mycket planerat men borde se till att förnya mitt SATS kort och komma igĂ„ng med trĂ€ningen, har verkligen vart dĂ„ligt med det pĂ„ sista tiden 😏

Dagens kombo bestÄr av en lack kjol och en enkel t-shirt med tryck, ett vinnande koncept. NÀr jag bÀr nÄgot kort gillar jag att alltid styla det med ett bar boots (eller sneakers) för det gör hela outfiten mer vardaglig och funkar bÄde pÄ jobb och om man hittar pÄ nÄgot spontant efterÄt...och att inte glömma bekvÀmt!

Syns snart 😘

Zaful T-shirt
Mango Skirt Similar Here & Here
Gucci Dionysus Bag Here & Here
Balenciaga Boots Here & Here
H&M Earrings Similar Here & Here 

FOLLOW ME ON INSTAGRAM BLOGLOVIN' FACEBOOK

Comments

Popular Posts