Crispy White Shirt & Denim

SHOP THE POST


Happy Sunday all you lovely Nouw readers! I want to start with thanking you all for this week, it has been so much fun being this weeks blog and thank you so much for all your lovely comments ðŸ˜˜ It's been great reading your comments and hope to continue seeing you here !

Today I'm finally back to life after Friday....uff....I'm not 20 anymore ðŸ˜± and I'm currently cleaning and washing clothes ( not my favorite thing to do!) because at 12.00 I'm going to meet up with my friend to look at apartments for her. I also have a friend here from Gothenburg so we either go for brunch or dinner and of course we have a lot of catching up to do ðŸ˜ƒ. I also need to prepare some thing for the week to come as I'm going to Shanghai on Saturday with work ðŸ’ƒ, my first time and I'm so looking forward to this. I love exploring new cities and countries and this autumn there will be some travels on the list ..whop whop!

What are your plans today?

See you soon ðŸ˜˜
----------
Glad Söndag alla fina läsare! Jag vill börja med att tacka för den här veckan, har varit fantastiskt roligt att vara veckans blogg på Nouw och jag vill tacka er all för era fina kommentarer 😘 Så roligt att få läsa vad ni tycker och jag hoppas att jag kommer få ser mer av er !

Idag har jag återhämtat mig från Fredagen...uff...man är inte 20 längre 😱 och håller för tillfället på att tvätta och städa (det tråkigaste jag vet!) för ska möta min kompis kl 12.00 för att kolla på lägenheter till henne. Har även en kompis från Göteborg här så blir antingen en brunch eller middag för lite "catch-up" 😃. Jag behöver förbereda en del saker för veckan som kommer med för på Lördag åker jag till Shanghai med jobbet 💃, första gången och ska bli så spännande! Älskar att upptäcka nya städer och länder och kommer bli en del resande nu till hösten...whop whop!

Vad har ni för planer idag?

Syns snart 😘

H&M Shirt similar Asos & Lost Ink
H&M Trend Jeans similar Asos & NA-KD
Acne Ilona Pumps similar Asos & NA-KD
Gucci Dionysus Bag Here in Black Suede & Studded Suede

FOLLOW ME ON       INSTAGRAM       BLOGLOVIN'       FACEBOOK

Comments

Popular Posts