Quirky Tee

SHOP THE POST

Good Morning  😊
An easy way to give your favourite jeans a new look is to style them with a tee (and some heels if you ask me). I prefer printed ones to basic t-shirts but both works great. I love tops with a quirky or fun print, just as the one I'm wearing today from H&M Trend which puts a smile on my face every time I look at it 🐱
How do you like to style your denims?

See you soon 😘
----------
God morgon 😊

Ett enkelt trick för att piffa till mina favorit jeans är att styla dem med en t-shirt (och gärna ett par klackar). Jag föredrar tryckta gentemot enkla bas t-shirts men båda funkar lika bra. Jag har en förkärlek för toppar med roliga eller speciella tryck precis som den jag har på mig idag från H&M Trend vilket gör mig på gott humör varje gång jag tittar på den 🐱
Hur brukar ni styla era jeans?

Syns snart 😘


H&M Trend Tee

FOLLOW ME ON INSTAGRAM BLOGLOVIN' FACEBOOK

Comments

Popular Posts