Geometric print & Frills

SHOP THE POST


Good morning! And then it was Thursday and an hectic day at work awaits. Tonight I will probably take a spin in town, Stockholm Fashion Week has started and there is a lot going on :) I also need to choose an outfit for the company party tomorrow where the theme is summer which is very suiting looking at account the weather 😲 Normally I'm not a fan of themed parties but summer feels like an easy thing to manage as half of my wardrobe consists of summer garments 😉

Apart from floral prints I'm a big fan of geometric patterns and frills and todays dress have both. I found this one on sales...a real bargain ! Of course the sockboots are on and they may not look very comfortable due to the high heels but I can promise you that they are 💃 Fits perfect to dresses and jeans.

Do you have any fun plans tonight?
See you soon 😘
----------
God morgon ! Så var det torsdag .och en fullspäckad dag på jobbet väntar. Efter jobbet blir det nog en sväng på stan', Stockholm Fashion Week har börjat och det händer saker lite överallt :) Förutom det så måste jag bestämma mig vad jag ska ha på mig på personal festen imorgon med tema sommar. Är ju passande med vädret 😲 Är egentligen inte mycket för tema fester men sommar känns ju som ganska enkelt att "naila" och hälften av min garderob består av sådana plagg 😉

Förutom blommönster så är jag ett stort fan av geometriska mönster och volanger och dagens klänning har båda. Hittade faktist den på rean...så nöjd! Självklart är strumpbootsen på och måste säga att de kanske inte ser så bekväma ut, men de är de faktist även om klacken är ganska hög 💃 Supersnygga till klänning och jeans.

Har ni några roliga planer ikväll?
Syns snart 😘



H&M Trend Dress similar NA-KD & Asos
Mango Boots also LOVE these from KG by Kurt Geiger & Bershka
Kenzo Kalifornia Bag also LOVE this from Gucci & Chanel

FOLLOW ME ON       INSTAGRAM       BLOGLOVIN'       FACEBOOK

Comments

Popular Posts