The love of Embroidery & Details


SHOP THE POST


Shiny surfaces and embroidery details, that's something that's on repeat in my daily looks. I love mixing different materials as well as focusing on the small details when I combine my looks. Mixing shiny surfaces with matte gives an interesting feeling to the look and keeps the eye satisfied :) When it comes to details I have always been a sucker for shiny things and this bomber jacket with its embroidery patches and the gold buttons on my trousers really gives a sporty touch as well as my oversized embellished sunnies that hides those tired eyes as well as gives a final edgy statement.

Happy Monday!
----------

Glansiga ytor och broderade detaljer är återkommande detaljer i mina dagliga looks. Jag älskar att mixa olika material likaväl som detaljer när jag kombinerar mina outfits. När man mixar glansiga ytor med med matta ger det en intressant känsla som stimulerar ögat :) När det kommer till detaljer har jag alltid varit svag för glansiga föremål och den här bomber jackan med dess glansiga yta och broderade detaljer och de stora guld knapparna på byxorna ger en sportig känsla och mina strass beprydda glansögon gömmer mina trötta ögon samtidigt som de ger en "edgy" känsla till den totala outfiten.

Glad Måndag!





Dresslily Bomber Jacket
H&M Shirt similar Monki & Mango
Zara Trousers similar Here & Here
Dresslily Sunglasses
Chanel Flap Bag Here & Here
Acne Studios Loma Boots
H&M Earrings similar Here & Here

FOLLOW ME ON       INSTAGRAM       BLOGLOVIN'       FACEBOOK

Comments

  1. amazing look!! love your earrings!

    kisses dear
    www.aprendiendoaquererme.com

    ReplyDelete

Post a Comment

Now your thoughts...

Popular Posts